Kamu İhale Hukuku

Ck Hukuk Bürosu olarak, müvekkillerimize Kamu İhale Hukuku alanında Malatya’da hukuki destek vermekteyiz. Kamu İhale Hukuku alanında uzun yıllara dayanan tecrübemiz ile müvekkillerimizin Kamu İhale Hukuku alanında karşılaştığı her türlü hukuki soruna güncel ve yapıcı çözümler üretmekteyiz.

Ck Hukuk Bürosu kurucusu Avukat Cemal KAYAN’in kamuda uzun yıllar boyunca sayısız ihalenin planlaması, gerçekleştirilmesi ve ihale sözleşmelerin uygulanması aşamasında yönetici ve uygulayıcı olarak yer alması ile birleşen Kamu İhale Hukuku alanında ki tecrübemiz ile aşağıda sıralamış olduğumuz alanlarda kurumsal müvekkillerimize Kamu İhale Hukuku Avukatlığı ve Kamu İhale Hukuku Danışmanlığı alanlarında hizmet vermekteyiz.

Kamu İhale Hukuku alanında vermiş olduğumuz hizmetlerden bazıları;

• Kamu İhale Hukuku ve Uygulamaları konusunda genel danışmanlık hizmeti,
  • Şikayet ve itirazen şikayet başvurularının yapılması ve takibi,
  • İhale Komisyon kararlarına karşı itiraz sürecinin takibi,
  • KİK kararlarına karşı idari davaların açılması ve takibi,
  • Kamu ihalelerine katılmaktan yasaklama kararlarına karşı itiraz ve dava süreçlerinin başlatılarak takibi,
  • İhale teklif dosyalarının ve aşırı düşük teklif açıklamalarının hazırlanmasında danışmanlık hizmeti,
  • İhalelere hazırlık sürecinde ve ihale süreci ile sözleşme sonrası işin yürütülmesi aşamasında genel danışmanlık hizmeti,
  • Sözleşme fesihlerine karşı itiraz ve dava süreçlerinin başlatılarak takibi,
  • Sözleşmenin yürütülmesi aşamasında kesilen cezalara karşı itiraz sürecinin başlatılarak takibi,
  • Ödenmeyen hakkedişlerin takibi ve tahsili.