İdare ve Vergi Hukuku

Ck Hukuk Bürosu olarak, müvekkillerimizin İdare ile arasında ihtilafa sebep olan uyuşmazlıkların çözümü konusunda İdare Hukuku alanında hizmet vermekteyiz. Hukuk ve ceza alanının dışında apayrı bir dal olan İdare Hukuku ile ilgili davaların kendine has bir yargılama usulü ve yine kendine has bir temyiz/istinaf usulü bulunmaktadır. Hukuk büromuzun özel uzmanlık alanlarından olan İdare Hukuku alanında hâlihazırda devam eden ve başarıyla sonuçlanan birçok dava dosyası bulunmaktadır.

Yine İdare Hukukunun başka bir dalı olan Vergi Hukuku alanında da gerek kurumsal gerekse bireysel müvekkillerimize her türlü hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti hukuk büromuz tarafından Malatya merkezli olarak verilmektedir.

İdare ve Vergi Hukuku alanında vermiş olduğumuz hizmetlerden bazıları;

• İdare hukukundan kaynaklı davaların yürütülmesi
  • İdarenin sorumluluğundan kaynaklanan tazminat davalarının yürütülmesi,
  • İdari para cezalarına karşı itiraz sürecinin yürütülmesi,
  • Kamu görevlilerine karşı açılan idari soruşturmalara ve verilen disiplin cezalarına karşı açılacak davaların yürütülmesi,
  • Kamu görevlilerinin tayin, atama, yer değiştirme, yolluk ve harcırah konusunda ki dava süreçlerinin takibi,
  • İmar hukukundan kaynaklı olarak belediyelerin sorumluluklarına ilişkin davaların takibi,
  • Vergi uyuşmazlıklarına karşı uzlaştırma sürecinin ürütülmesi,
  • Vergi uyuşmazlıkları ve vergi cezalarına ilişkin davaların yürütülmesi,
  • Vergi uyuşmazlıklarında cezai sürece müdahil olunarak ceza davalarının takibi.